450

I am a hero in English

Twee jaar geleden kreeg ik het bericht dat ik toch mee mocht. Gaan we dan nu echt!? Ik heb daadwerkelijk weer geen idee. Een blog schrijven is niet mijn sterkste kant, dus ik wil graag vloggen en bloggen samen pakken. De ene dag zal ik meer in de mood zijn voor een blog en de andere dag weer een vlog.

Het kind denkt en doet, de leraar stimuleert en ondersteunt.

Hoe wordt de intrinsieke motivatie getriggerd bij de leerlingen?

De leervraag die ik zelf had, heb ik kunnen omzetten naar een leervraag voor mijn school. De collega’s van OBS de Tuimelaar zijn hier ook enorm nieuwsgierig naar. Ik ben benieuwd wat de scholen mij kunnen laten zien.

De kinderen van mijn klas en andere groepen werken vooral vóór de leraar. Bij vrijere momenten zie ik dat de kinderen uit mijn groep intrinsiek aan de slag gaan. Maar hoe kan ik dit gaan creëren bij de verschillende vakken.

Laten zien wie je bent, wat je kent en kunt.

Uit de voeten komen in het Engels.

Als je mij goed kent weet je dat ik een held ben in Engels. Haha.. dus niet. Op vakantie schuif ik mijn vriend het liefst naar voren om hem het woord te laten doen. De ultieme proef voor mij om daar op de scholen het gesprek aan te gaan en te begrijpen wat ze zeggen. Het durven en gewoon doen zal het motto zijn voor mij als persoon.

Alles wordt ingezet voor leren en lesgeven.

Aanbod van de basisvaardigheden

Voor mij als leraar wil ik graag gaan ontdekken op welke manier de basis van het rekenen wordt aangeboden. Als rekencoördinator ben ik altijd heel nieuwsgierig naar het rekenonderwijs. Aanbod van de kleuters tot groep 8. Ik hoop daar te zien op welke manier zij de basisvaardigheden aanbieden en verwerken in de lessen. 

Recommend0 recommendationsPublished in Test

Deel dit bericht

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *